Skip to content
Belgium Cloud Champion
  • Training
    • Calendar
    • All Trainings
    • Sales
    • Technical
    • Learning Paths
    • Podcasts
  • Programs & Resources
    • Incentives for Partners
    • Microsoft AI Cloud Partner Program
    • LevelUp for Partners
    • Microsoft Partner Skilling
    • IAMCP
  • Register
Register

Lost your password?

Breid je dienst portfolio uit met Teams Phone

Progress

0%

Details

Duration
1:00:45
Components
4
Published
January 10, 2023
AI Workforce Microsoft Teams
Microsoft
  • Breid je dienst portfolio uit met Teams Phone – Introduction: Hybrid brings new challenges and opportunities
    Teams Phone is de alles-in-één communicatieoplossing die geïntegreerd is in Microsoft 365. Het brengt bellen, vergaderen, berichten en samenwerken samen in één toepassing; Microsoft Teams. In 2023 ligt de focus van klanten in toenemende mate op het vereenvoudigen van IT, besparen van kosten en verhogen van beveiliging. Teams Phone maakt het realiseren van deze doelstellingen mogelijk. Voor partners brengt de transitie naar hybride werk en focus op deze doelstellingen nieuwe kansen met zich mee. Namelijk door diensten te ontwikkelen die klanten hiermee ondersteunen. Teams Phone bied je als partner de kans om je te onderscheiden en omzet te verhogen. Wat leer je tijdens dit webinar? • Voordelen van Teams Phone voor eindgebruikers en IT. • Marktontwikkelingen die maken dat Teams Phone niet mag ontbreken in je dienst portfolio. • Mogelijkheden voor het afhandelen van klantcontact via Microsoft Teams. • Toevoegingen die dienst compleet maken; contact center, receptie bedienpost, rapportages, hardware en professional services (migratie, adoptie en onderhoud) • Opties voor connectiviteit en samenwerking met infrastructuur leveranciers die complexiteit voor partners en klanten verminderen (Operator Connect partners andere aanbieders van managed direct routing diensten) • Overzicht van de product roadmap inclusief informatie over Teams Phone Mobile, de Teams native vast-mobiele integratie oplossing van Microsoft. • Mogelijkheid om vragen te stellen aan telefonie experts van Microsoft. Voor wie is dit webinar interessant? Portfolio verantwoordelijken, solution sales of consultants. Van zowel Microsoft-partners die hun portfolio willen verbreden als telecompartners die naast hun bestaande (hosted) PBX-dienst, Teams Phone en andere Microsoft 365 gerelateerde diensten willen aanbieden.
  • Breid je dienst portfolio uit met Teams Phone – Why Teams and Teams Phone?
    Teams Phone is de alles-in-één communicatieoplossing die geïntegreerd is in Microsoft 365. Het brengt bellen, vergaderen, berichten en samenwerken samen in één toepassing; Microsoft Teams. In 2023 ligt de focus van klanten in toenemende mate op het vereenvoudigen van IT, besparen van kosten en verhogen van beveiliging. Teams Phone maakt het realiseren van deze doelstellingen mogelijk. Voor partners brengt de transitie naar hybride werk en focus op deze doelstellingen nieuwe kansen met zich mee. Namelijk door diensten te ontwikkelen die klanten hiermee ondersteunen. Teams Phone bied je als partner de kans om je te onderscheiden en omzet te verhogen. Wat leer je tijdens dit webinar? • Voordelen van Teams Phone voor eindgebruikers en IT. • Marktontwikkelingen die maken dat Teams Phone niet mag ontbreken in je dienst portfolio. • Mogelijkheden voor het afhandelen van klantcontact via Microsoft Teams. • Toevoegingen die dienst compleet maken; contact center, receptie bedienpost, rapportages, hardware en professional services (migratie, adoptie en onderhoud) • Opties voor connectiviteit en samenwerking met infrastructuur leveranciers die complexiteit voor partners en klanten verminderen (Operator Connect partners andere aanbieders van managed direct routing diensten) • Overzicht van de product roadmap inclusief informatie over Teams Phone Mobile, de Teams native vast-mobiele integratie oplossing van Microsoft. • Mogelijkheid om vragen te stellen aan telefonie experts van Microsoft. Voor wie is dit webinar interessant? Portfolio verantwoordelijken, solution sales of consultants. Van zowel Microsoft-partners die hun portfolio willen verbreden als telecompartners die naast hun bestaande (hosted) PBX-dienst, Teams Phone en andere Microsoft 365 gerelateerde diensten willen aanbieden.
  • Breid je dienst portfolio uit met Teams Phone – Teams Phone Overview
    Teams Phone is de alles-in-één communicatieoplossing die geïntegreerd is in Microsoft 365. Het brengt bellen, vergaderen, berichten en samenwerken samen in één toepassing; Microsoft Teams. In 2023 ligt de focus van klanten in toenemende mate op het vereenvoudigen van IT, besparen van kosten en verhogen van beveiliging. Teams Phone maakt het realiseren van deze doelstellingen mogelijk. Voor partners brengt de transitie naar hybride werk en focus op deze doelstellingen nieuwe kansen met zich mee. Namelijk door diensten te ontwikkelen die klanten hiermee ondersteunen. Teams Phone bied je als partner de kans om je te onderscheiden en omzet te verhogen. Wat leer je tijdens dit webinar? • Voordelen van Teams Phone voor eindgebruikers en IT. • Marktontwikkelingen die maken dat Teams Phone niet mag ontbreken in je dienst portfolio. • Mogelijkheden voor het afhandelen van klantcontact via Microsoft Teams. • Toevoegingen die dienst compleet maken; contact center, receptie bedienpost, rapportages, hardware en professional services (migratie, adoptie en onderhoud) • Opties voor connectiviteit en samenwerking met infrastructuur leveranciers die complexiteit voor partners en klanten verminderen (Operator Connect partners andere aanbieders van managed direct routing diensten) • Overzicht van de product roadmap inclusief informatie over Teams Phone Mobile, de Teams native vast-mobiele integratie oplossing van Microsoft. • Mogelijkheid om vragen te stellen aan telefonie experts van Microsoft. Voor wie is dit webinar interessant? Portfolio verantwoordelijken, solution sales of consultants. Van zowel Microsoft-partners die hun portfolio willen verbreden als telecompartners die naast hun bestaande (hosted) PBX-dienst, Teams Phone en andere Microsoft 365 gerelateerde diensten willen aanbieden.
  • Breid je dienst portfolio uit met Teams Phone – Closure and Q&A
    Teams Phone is de alles-in-één communicatieoplossing die geïntegreerd is in Microsoft 365. Het brengt bellen, vergaderen, berichten en samenwerken samen in één toepassing; Microsoft Teams. In 2023 ligt de focus van klanten in toenemende mate op het vereenvoudigen van IT, besparen van kosten en verhogen van beveiliging. Teams Phone maakt het realiseren van deze doelstellingen mogelijk. Voor partners brengt de transitie naar hybride werk en focus op deze doelstellingen nieuwe kansen met zich mee. Namelijk door diensten te ontwikkelen die klanten hiermee ondersteunen. Teams Phone bied je als partner de kans om je te onderscheiden en omzet te verhogen. Wat leer je tijdens dit webinar? • Voordelen van Teams Phone voor eindgebruikers en IT. • Marktontwikkelingen die maken dat Teams Phone niet mag ontbreken in je dienst portfolio. • Mogelijkheden voor het afhandelen van klantcontact via Microsoft Teams. • Toevoegingen die dienst compleet maken; contact center, receptie bedienpost, rapportages, hardware en professional services (migratie, adoptie en onderhoud) • Opties voor connectiviteit en samenwerking met infrastructuur leveranciers die complexiteit voor partners en klanten verminderen (Operator Connect partners andere aanbieders van managed direct routing diensten) • Overzicht van de product roadmap inclusief informatie over Teams Phone Mobile, de Teams native vast-mobiele integratie oplossing van Microsoft. • Mogelijkheid om vragen te stellen aan telefonie experts van Microsoft. Voor wie is dit webinar interessant? Portfolio verantwoordelijken, solution sales of consultants. Van zowel Microsoft-partners die hun portfolio willen verbreden als telecompartners die naast hun bestaande (hosted) PBX-dienst, Teams Phone en andere Microsoft 365 gerelateerde diensten willen aanbieden.

Microsoft Cloud Champion
© 2025 Belgium Cloud Champion
Manage Consent

By continuing to use this website or clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.

Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
View preferences
{title} {title} {title}